26
ינו
by SEOMaster
זה המקום לשאול שאלות
הי לכולם,
אתם מוזמנים לשאול שאלות בתגובות של הפוסט הזה ואני אשתדל לתת תשובה בתגובות.
תשתדלו שהשאלות יהיו פחות פרטיות ויותר כאלו שיכולות לתרום גם לשאר הגולשים באתר.
לחצו על כותרת הפוסט ותגיעו לדף עם שאלות ותשובות…
היי רתם,
אני מנסה להיכנס לכל הנושא של האפלייט ואני חייבת להגיד שזה לא כל כך פשוט כמו שזה נדמה.
הייתי שמחה לדבר איתך בשיחה טלפונית אם זה אפשרי.
אני מנסה להבין איך להתקבל לחנויות שלא אישרו אותי.
בברכה,
אביגיל.
הי אביגיל,
אני משתדל לענות לתשובות בבלוג על מנת שכולם יהנו מהאינפורמציה.
ראשית, כל הנושא של האפיליאט בכלל לא פשוט. זה הרבה עבודה קשה וכשלונות עד שמצליחים למצוא מה שעובד ולצבור מספיק ידע.
ולשאלתך – הרבה חנויות או הצעות אפיליאט לא מאשרות אפיליאט חדשים מכיוון שמה שמעניין אותם זה בעיקר לראות תוצאות ולאו דווקא האפיליאט השונים.
החברות הללו מחפשות משווקים עם ניסיון, שגם לא יפגעו בשם המותג שלהם וגם ישיגו תוצאות טובות ומהר. הם לא רוצים "לבזבז" את הזמן שלהם בתמיכה
לשאלות של משווקים חדשים.
אז מה אפשר לעשות, קודם כל לצבור ניסיון. אם מישהו לא מאשר, פשוט ממשיכים הלאה. גם לגבי הרבה פעמים לא מאשרים, ואני פשוט אומר לעצמי, זה הפסד שלהם וממשיך הלאה.
תצברי ניסיון בהצעות שכן מאשרות ובפעם הבאה שתפני לבקשת אישור, תגיעי עם "תיק עבודות". כמו-כן, חשוב להראות בפניה לחברות שאתם מבינים על מה מדברים. לדוגמא:
אני משווקת בעיקר דרך פייסבוק. אין לי עדיין רשימות תפוצה גדולה בארץ, אבל הרשימות שלי הולכות וגדלות מדי יום וכו'…
טיפ קטן, כתבתי בעבר על רשת שותפים בינלאומית שנקראת VigLink. מה שטוב שקל להרשם אליה והיא בעצם מציגה הרבה מאד הצעות שותפים שניתן לשווק דרכה.
כתבתי בעבר מאמר על הרשת הזאת
ואת יכולה לקרוא אותו כאן ולהרשם
המון בהצלחה
רתם
היי רציתי לדעת אם אפשר לשווק בשטיצ שיווק שותפים בארהב מהארץ ואם כן מה נדרש לכך
הי דניאל,
האם אתה יכול לפרט יותר את השאלה?
שאלה… אני מעוניין להכנס לתחום של שיווק שותפים , אבל יש לי רק את ימי שישי ולפעמים גם אמצע שבוע , כדאי להתחיל להכנס לתחום ? או שזה לשרוף את הזמן , תודה ..
ניתן להיכנס לתחום של שיווק שותפים גם אם יש מספר שעות מועט בשבוע. כמובן שקצב ההתקדמות יהיה איטי יותר. לדעתי במקרה כזה כדאי להתחיל בתנועה חינמית, לדוגמא תנועה אורגנית חינמית בפייסבוק שאינה מצריכה מעקב יומיומי על קמפיינים ממומנים.